perjantai 16. lokakuuta 2009

Sometimes all I can do is weep

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Paita 18e Prisma, korvakorut 5.50e Sepon kulta


Tuolla ulkona on satanu koko aamun. Käytiin isän kanssa syömässä ja kaupassa, muuten en oo ulos lähtenyt vaikka kuinka huvittais lähteä kiertelemään kauppoja. Löysin eilen jopa vihdoin oikean värisen meikkivoiteen, ainut mutta siinä on hinta. Toivottavasti löydän sen jostain halvemmalla. Kyseessä on siis se Max Factorin Second skin foundation. Nams.

Tuossa kuvissa on siis eilen ostettu paita. Ajattelin yhdistää sen punasiin kynsiin ja ehkä johonkin hauskaan koruun. Sellanen pitää vaan ostaa enste. Sitten tuollasia helmikorvakoruja mulla ei oo vielä ollutkaan.


Ette muuten ikinä arvaa. Mun lompakolle meinas eilen käydä huonosti. Laitoin sen taskuun ja lähin pyöräilemään. Tottakai sitten putos sieltä. Huomasin vasta pitkän matkan kuluttua että hetkinen. Poljin takasin ihan paniikissa ja vastaan tuli joku random mies jolla oli se kädessä. Ja se oli just soittamassa poliiseille :D Mä sitten jopa juttelin sen kanssa hetken, se oli kuulemma just tulossa töistä ja niin pois päin. Nyt jälkikäteen hokasin että olishan sille voinu tarjota löytöpalkkiota, olin niin ilonen että se löyty että olisin ihan mielelläni antanu sille mun ainoan parinkympin setelin. No, tulipahan ainakin kiiteltyä. Huhhuh.



Vasta illalla tarkistin ettei sieltä ollu viety mitään. Ei ollu, kaikki pankkikortit ja rahat vielä tallessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti