lauantai 17. lokakuuta 2009

Näytepakkaukset <3

Image and video hosting by TinyPic

Ainakin lähimmät ystävät tietää miten kovasti innostun ilmaisista näytepakkauksista. Mua ei kiinnosta vähääkään mitä niissä on, niitä on vaan pakko rohmuta ja paljon. Vasta myöhemmin mietitään sitte että hetkinen, mihin ihmeeseen mä tarvin ryppyvoidetta, silmänympärysvoidetta tai liian tummaa meikkivoidetta?

Mun riemukseni anna-lehden mukana tulee joka viikko uusia näytteitä. Te ette voi ees käsittää sitä riemun määrää kun mä löydän niitä sieltä sivujen välistä.

Mä muuten oikeesti järkytyin että näitä oli näin vähän jäljellä, ainakin kolme tai neljä kosteusvoidetta on loppunu ja meikkivoiteetkin alkaa käymään vähiin. Mun ainoa hyvä meikkivoide (numero 8) on ollu käytössä jo about vuoden, nyt niitä on jäljellä enää 5. Ja meikkaan joka päivä että niin kauan nuo on kestäny. Kaiken kauhean lisäks anytimeä ei enää oo, eli on pakko löytää joku uus luottotuote.


Mutta esittelen nää yks kerrallaan jos joku haluaa tietää enemmän. Osa noista siis oikeesti on tosi hyviä, voin jopa suositella jotain.


1. Loreal Paris Age perfect. Tässä lukee vaan englanniks mutta jotain kiinteyttävästä ja pigmenttiläiskiä vaalentavasta tässä puhutaan. Oon käyttänyt tätä huulirasvana, johon se sopii ihan hyvin.

2. Lumenen ExCELLent future syväkorjaava voide. En oo vielä testannut, nää olis varmaan mummulle parempia. Mulla on ihan järkyttävä määrä kaikkea kiinteyttävää. Tää kuitenkin sanoo suojaavansa soluja, se on enemmän kun kiinteyttävää siis.

3. Lumenen Time freeze kiinteyttävä pikakaunistaja. Ei mitään maailmaa mullistavaa.

4. Lumenen Time freeze kiinteyttävä meikkivoide. Tää sävy 20 on aivan järkyttävän tumma. Ei oo tullu testattua sen jälkeen.

5. Nivean shine ultra glossy huulipuna. Tää väri ei oo yhtään mun väri. Muuten tuo oli kyllä ihan mukavan tuntusta, kosteuttavaa ja näin pois päin.

6. Lumenen kiinteyttävä päivävoide. Hups, hokasin että näitä on kaks. Ja että tää on vanhaa. Kts. kohta 13.

7. Lumenen heleyttävä meikkivoide. Ihan liian tumma mulle, silti näitä on ihan järkyttävä kasa. Toivottavasti nää olis kesällä vähän parempi.

8. Anytime Stay pretty meikkivoide. Ensimmäinen hyvänvärinen meikkivoide jota kokeilin. Ei liian punertava niinkun yleensä nuo vaaleimmat sävyt on. Tätä vaan ei enää saa.

9. Loreal Paris Shine Gelee huulipuna
. Sisältää kuningatarhyytelöä jota laitetaan näköjään ihan joka paikkaan. Sävy on kyllä kiva, 104 Pretty Peach.

10. Liivbotanicals päivävoide
. Mistäköhän tääkin on tullu? Ihan perus päivävoide, paitsi että tässä on suojakerroin 20.

11. Nivean teint delight geelimäisen kevyt meikkivoide. En oo vielä kokeillut mutta my hopes are high. Toivon että tää olis sellanen kevyt meikkivoide viikonlopuks, katotaan nyt kuitenkin eka.

12. Garnier Ultrtalift Pro-X. Kaksitehoinen silmänympärysmönjä. Tässä on ryppyrasvaa ja sitten jotain geeliä minkä pitäis häivyttää tummia silmänalusia ja silmäpusseja. Ryppyvoide toimi ihan niinkun kaikki muutkin ryppyvoiteet ja geeli ei kyllä auttanut yhtään. Paitsi ehkä viilentämällä.

13. Lumenen kiinteyttävä päivävoide. Ei oo tullut tarpeeseen.

14. Anytimen tasapainoittava kosteusvoide rasvoittuvalle ja sekaiholle. En huomannu mitään erityistä. Ihan perusrasvaa.

15. Nivean Volume sensation shampoo. Mulla on tätä ihan kokonainen pakkaus ja kyllähän se aikalailla toimii. Mun hiukset vaan takkuuntuu aina.

16. Lumenen Matt touch tasapainoittava meikkivoide. Tää oli niin paras kesällä kun oli vielä ruskea. Tätäkään ei enää saa.

17. Shiseido Zen hajuvesi. Tän sain Portugalin reissulta ja rupesin nyt vasta haistelemaan enemmän. Ihan kiva tuoksu, tätä voi ehkä käyttääkin. Tulee mieleen loma<3.

18. Anytimen kosteusvoide normaalille ja kuivalle iholle. Joita en omista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti